vineri, 5 aprilie 2013

Inca te iubesc...

Si ce daca simt un gol in suflet? Si ce daca merg precum o marioneta ce e trasa de niste ate si joaca cum vor altii? Si ce daca am iubit si inca mai iubesc? Si de ce v-ar interesa tocmai acum?

As vrea sa am sentimentul acela frumos ce acum putin timp, acela in care eram linistita si impacata cu tot ce mi se intampla. As vrea sa mai am cui sa ii spun seara de seara, zi de zi, ora de ora si clipa de clipa ca il iubesc si ca nu pot trai fara el. As vrea ca timpul sa se fi oprit in loc si sa ne permita luxul de a fi mereu impreuna. 

Incep din nou sa cred ca povestile cele mai frumoase apartin doar de... povesti, de lucruri inchipuite, dorite, perfecte in inchipuirea noastra, dar niciodata realitatea. Caci de fiecare data basmul se termina cu aceeasi balauri cu multe capete care scuipa flacari pe nari si gura, asemenea lumii rele, care te impiedica sa fii fericit. De ce? Pentru ca fiecare dintre noi alergam dupa propria fericire, dupa propriile noastre iluzii si povesti. Asa cum vanatorul a trecut de lup pentru a o salva pe bunicuta si Scufita, cum Cenusareasa a trecut peste mama vitrega, cum toti am trecut peste cate cineva in viata pentru a ne atinge telul asa si voi toti ceilalti faceti acelasi lucru, facem acelasi lucru... 

Si ce daca ranim? Si ce daca ii doare? Si ce daca plang? Importanta azi este fericirea mea! 

Si ce daca te iubesc? Si ce daca te voi mai iubi mult timp de acum incolo? Si ce daca nu mi te pot scoate din minte dar mai ales din inima? Si ce daca?!

Nu te caut, nu te mai vreau, nu vreau sa mai stiu de tine, dar totdeauna voi astepta un semn de la tine... Un gand de-al tau in care sa imi spui "Si ce daca... ?!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri