vineri, 22 ianuarie 2010

Here...

Am  intarziat un pic cu o noua postare, dar stiti si voi, zi de zi noi lucuri, noi obligatii, in fine... era o vorba cine se scuza se acuza. Am ajuns in punctul in care pot aprecia timpul la adevarata lui valoare. Cum? Mi l-am umplut pe tot: serviciu, facultate, sala, reprezentant la o firma de cosmetice (nu dau nume sa nu aiba cineva impresia ca vreau sa fac campanie de marketing), citit si cand mai apuc si somn... Deh... stiu multi care merg pe princiupiul "Ne-am nascut obositi si traim pentru a ne odihni.". Recunosc ca si eu am avut unele perioade in care asa procedam, chiar daca nu recunoasteam...
Un articol ce mi-a atras atentia a fost despre Florin Salam, cum ca, mai nou se lanseaza si in muzica dance... si nu oricum, ci direct la Eurovision. Nu ca ar fi asta cine stie ce concurs (parerea mea), dar... sunt foarte curioasa sa ascult piesele lui, doua la numar. Oare a spus ceva de dusmani?! De bani?! De amante?! Cine stie... oricum Romania a devenit TARA TUTUROR POSIBILITATILOR, si asta nu pentru ca i-am fi luat locul Americii, la noi totul e pe contrasens... toate sunt pe dos, toate sunt cu picioarele la cap si cu nordul la sud...
Nu spun ca ii critic pe manelisti, sau ca ii condamn sau, mai rau, ca ii judec... doar ca nu cred ca vreo unul e capabil sa cante dance... inchipuiti-va pe Nicolae Guta cantand "Frumoasa mea" a lui Marcel Pavel... Bine ca sunt si destui cantareti cu "talent" care nu pot duce notele pana la capat... Whatever, subiectul asta poate continua la nesfarsit.

Si-am mai scris o poezie
Si o pun pe-o melodie
Si-o postez pe internet
Pentru-ntregul tineret.

Si-o cant la Eurovision
Ca sa iau comision
Sa imi iau caserofon
La care se-aude beton.

Sapte vai si-o vale albastra
Va cantam iar dumnevostra
Sase vai si-o vale seaca
Va pupam ca sa va treaca.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri