duminică, 14 aprilie 2013

Pentru EA

Ascult. E de ajuns si destul de intelept. 

Multora dintre noi ascultarea ni se pare mult prea grea, mai usor e sa vorbim, sa exprimam ceea ce noi simtim, ce noi vrem, ce idealuri si teluri avem. Foarte rar avem timp de ascultat.

Azi "mi-am facut" timp sa ascult mai mult decat sa vorbesc, mai multa atentie la dorintele celorlalti si am constatat ca nu e chiar atat de greu, ci mai degraba placut. Deseori, in tacerea ta, primesti raspunsuri la care nu te-ai fi asteptat, raspunsuri la dileme si la stari ce te macinau incetul cu incetul. 

Daniela 
Ascult un suflet drag mie si imi place sa cred ca e o persoana speciala, si cu siguranta este!
M-am indragostit numai de ea... pare a fi melodia ce i se potriveste perfect, pentru ca lipsa ei i se simte mai mult decat prezenta, zambetul ei insenineaza zile si alunga griji, vocea ei calmeaza si cele mai zbuciumate inimi. Si da, ea este una din putinele persoane care stiu, inainte de toate, sa asculte!

Ascult, mi-e dor si iubesc - un trio ce imi insenineaza seara si totodata mi-o intuneca. O trilogie ce e vesnic in inima mea. 
Cat despre ea, despre inima mea, e in stare latenta, o stare de nesiguranta si de iubire maxima. Pentru ca iubesc, pentru ca imi este dor si pentru ca ascult uneori doar ce vreau sa aud. 

Vreau sa cred ca esti al meu, ca vei fi mereu!
Si pentru ea, pentru Daniela!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri