duminică, 28 aprilie 2013

Iubeste-ti propria viata!


Caut fericirea. Vreau fericirea. Am fericirea. 
Cred ca acestia sunt pasii pe care i-am urmat si dupa care m-am ghidat pana acum in viata. 

Am cautat adeseori fericirile mari, implinirile de proportii, lucrurile ce imi schimbau radical viata. Am fost fericita cand am luat permisul de conducere, cand am terminat liceul si facultatea, cand am fost avansata la serviciu. Am fost fericita si cine nu ar fi in locul meu, insa dupa ce am analizat mi-am dat seama ca de fapt nu pentru lucrurile in sine ma simteam fericita, ci pentru aprecierea care mi-o aratau altii pentru faptul ca am reusit. Eram fericita pentru cuvintele frumoase si laudele primite. 

Sap mai adanc spre miezul dilemei si ajung la alt lucru, care, de fapt, e chiar esenta noastra, si fara de care nu am putea inainta. Sunt fericita! Sunt fericita pentru zambete, pentru cuvinte, pentru toate lucrurile simple. Sunt fericita cand primesc un salut cu zambetul pe buze, cand, mergand pe strada, un necunoscut imi arunca o privire plina de seninatate, cand vad florile multicolore si ma bucur de mirosul lor. Ma bucur atunci cand simt atingerea unor brate, cand ascult muzica si cand inteleg mesajul. 

Sunt fericita cand iubesc si cand sunt melancolica, pentru ca am sentimente, pentru ca simt, pentru ca aud, pentru ca am ochii verzi, parul lung si degete subtiri. Pentru ca iubesc si lupt pentru ceea ce iubesc, pentru ca admir si sunt admirata la randul meu, pentru ca primesc mereu feed-back pozitiv si constructiv. 
Sunt fericita pentru ca stiu ca sunt iubita si ca in viata nimic nu e imposibil atat timp cat vrei!
Sunt fericita pentru ca pot citi toate cartile ce mi le doresc, ca pot colinda intregul pamant, ca sunt femeie!
Sunt fericita pentru fiecare "te iubesc" auzit si rostit!

Fericirea mea consta in lucruri marunte, lucruri fara de care nu as putea trai si fara de care viata mea nu ar mai fi la fel. Fericirea mea se bazeaza pe "nimicuri", care, insa, comploteaza pentru a face un munte de implinire. 

Sunt fericita caci sunt eu si nu altcineva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri