miercuri, 24 aprilie 2013

Sfaturi pentru fiica mea

S-a mai scurs o zi si simt ca viata ar vrea sa ia un alt drum decat cel pe care i l-am planuit eu.
Te simt aproape, in inima mea si in gandurile mele. Te simt inca al meu desi sunt atatea ce ne despart. Azi am incercat sa trec peste si am reusit pentru putin timp cu ajutorul iubitelor mele carti, insa una dintre ele mi-a atras atentia intr-un mod deosebit. "Sfaturi pentru fiica mea" e o carte menita sa ma scoata din  starea de melancolie si razvratire prin care trec. E o carte ce ma lumineaza si in cele mai dificile si grele momente. Amm sa incetez sa mai scriu despre ce am simtit cand am citit-o, dar voi asterne in continuare cateva citate si va las pe voi sa va ganditi ce anume simtiti.



Fericirea este semnificatia si scopul vietii, telul si finalul existentei umane. Aristotel

Sa descoperi ce ti se potriveste sa faci si sa gasesti calea de a face acel lucru este cheia spre fericire. John Dewey
Acolo unde gasesti placerea se afla comoara ta; acolo unde se afla comoara, se gaseste inima ta; acolo unde iti este inima se afla fericirea ta. Sf. Augustin
Cand fac o greseala, e una de toata frumusetea! Fiorello La Guardia
Zugraveste-ti peretii mintii cu o multime de imagini frumoase. William Lyon Phelps
Cand vrei sa afli cat esti de puternic, aminteste-ti ca un act aleator de bunatate se raspandeste precum focul, pentru ca toti reactionam la dragoste. Iubeste-ti propria viata! Blake Foster

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri