miercuri, 13 ianuarie 2010

On my world...

Da... se pare ca a venit timpul sa imi fac si eu blog, sa intru in aceasta lume a "blogger-ilor" din lumea intreaga, cum mai spun unii, sa fiu la moda... Neah... nu e fitza, nu e modestie, nu e dorinta de afirmare, nu e ambitie, nu e nimic.. doar cred ca asta e cel mai bun mod in care ma pot exprima acum. Si apoi mai cred ca sunt o multime de alti oameni care cred acelasi lucru, care imi impartasesc gandurile si care simt aceleasi... senzatii... sa le spun...
Ei si poate va intrebati de ce prin scris, de ce nu unui prieten, de ce nu unui amic, de ce nu iubitului, mamei, soacrei, bunicai sau mai stiu eu cui... Dar de ce ne punem mereu aceeasi intrebare "DE CE?"? Poate fiindca nimeni nu e prieten cu nimeni? Poate pentru ca toti cautam ceva mai bun, si uitam deseori de cei ce ne sunt alaturi la bine si greu? Nu sunt nici eu o exceptie de la regula, asta e clar, si recunosc si totodata imi si pare rau... Si totusi nu ma pot nici eu opri din a-mi pune intr-una aceeasi intrebare "DE CE?"... De ce am devenit asa rai? Parca acum vreo cativa ani era cu totul altfel, parca florile aveau miros, parca iarba era mai verde, parca apa era mai limpede, cerul mai instelat si roua mai rece... acum e totul diferit... sau poate ca vad eu lucrurile asa, poate e doar o impresie de-a mea, si, Doamne, ce mult m-as bucura sa ma pot trezi intr-o zi si sa fie altfel... ALTFEL... dar cum? Eh, asta o stiti si voi prea bine, pana la urma toti aspiram la lucruri diferite si la acelasi lucru... De ce tot mai multe probleme? De ce tot mai putini prieteni? Apropo de prieteni? V-ati intrebat vreodata cati din cei pe care ii considerati prieteni va considera la randul lor prieteni? Cati v-ar intoarce spatele in momentele in care ati avea cea mai mare nevoie de ei? Cati v-ar fi alaturi? Din pacate am inceput prost anul, tocmai cu o demonstratie "de prietenie", care m-a schimbat total, mi-a schimbat mentalitatea, mi-a schimbat telurile, mi-a schimbat orizontul... si nu imi ramane decat o intrebare DE CE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri