sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Happy birthday... to me

O noapte ca oricare alta, dar pentru mine o noapte altfel decat oricare alta... noaptea care pentru mine are greutatea unui an, o noapte care va schimba ceva in viata mea... e noaptea in care m-am nascut... acum cativa ani. 22 de ierni, si nu de primaveri cum ar spune unii, caci m-am nascut iarna, o iarna geroasa din ce spun ai mei, si totusi nu am fost prea martinala, pe la 10 jumatate mi-am facut simtita prezenta in aceasta jungla... Mica, plapanda, urata, plangacioasa (cum altfel?!) si poate si putin mofturoasa (era mai cald acolo).
Fericita, timida, dar totusi cu vise marete, planuri noi, idei la fel, ambitie si chef de munca... ganduri bune, un buchet de lacramioare si poate chiar o lacrima in coltul ochiului... Un an extrem cu extrem de multe realizari, extrem distractiv si extrem de motivant...
Happy birthday to YOU!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri