marți, 19 ianuarie 2010

Another day in paradise



Ma tot gandesc... tot am scris despre lucruri negative, despre ganduri ce ne macina, atat pe mine cat si pe tine, despre diverse ce nu ma multumesc, dar am cam uitat sa vad si partea buna a lucrurilor... Azi mi-am facut un "catar" vorba Zavorancei si mi-am cumparat o rochie, frumoasa, eleganta si sexy totodata, se stie deja despre efectul cumparaturilor la o femeie, bucuria se vede in ochii ei inca din momentul cand o probeaza si vede cum i se aseaza, m-am mai bucurat azi si de zapada care a cazut, chiar daca a fost si putin viscol, dar poate cu un pic de noroc voi ajunge si pe la sanius in week-end-ul asta... deja imi inchipui bulgareala, trante si distractie...
Deja 11 si jumatate dupa rasarit, si a mai trecut o zi... o zi in care am fost la fel de aglomerata ca in toate celelalte din ultimele 2 luni, dar poate e mai bine asa, poate ca asa nu am timp sa ma gandesc... unde? oriunde... dar mai ales acolo... la lipsa si golul din inima mea... Si totusi poate VA RASARI SOARELE SI PE STRADA MEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri