sâmbătă, 16 noiembrie 2013

"Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata."

E vremea schimbarilor si a deciziilor ferme. E vremea dorintelor implinite fara a tine seama de ceea ce ar putea gandi unul sau altul, dar in care conteaza ceea ce simt eu. E timpul frumos al regasirii cu mine, cu fericirea, cu iubirea.

In curand voi face un pas important in viata mea, cum ar fi sau a fost in viata fiecaruia. Voi face un pas care imi va aduce linistea de care am atata nevoie, si, mai ales, alaturi de cine am nevoie.
Am nevoie de spatiu pentru a ma desfasura, am nevoie de liniste pentru a-mi auzi gandurile, am nevoie de iubire pentru a ma simti implinita. Nicaieri altundeva afara de langa tine.

Cum spuneam, e vremea schimbarilor, asumarii riscurilor, dar a bucuriei si a implinirii sufletului. Vreau sa cred ca acum e timpul, ca acum sunt pregatita, ca acum e momentul meu, pentru ca, nu-i asa, daca nu traiesc acum nu mai traiesc niciodata. Anii nu se intorc, regretele vor veni, iar eu prefer sa regret ce am facut, nu ce n-am facut. Cred in iubirea ce i-o port, cred in iubirea ce mi-o poarta, cred ca vom trece cu bine peste toate neplacerile vietii, caci vor veni si ele, cred ca iubirea invinge intotdeauna.

Pentru tot, nu pot spune decat "Multumesc, Doamne, si ajuta-ma!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri