duminică, 12 decembrie 2010

Vreau sa plang...

Stau in pat de mai bine de juma' de ceas si nu pot sa adorm...
Ma incearca o stare de melancolie cumulata cu durere si dorinta. Gandurile nu-mi dau pace si vreau sa plang...dar nu pot.
Vreau sa plang pentru trecut si viitor, pentru amintiri frumoase ori dureroase, pentru vechi cunostinte sau pentru actualele prietenii. Vreau sa plang pentru mine si pentru acea inima ce a suferit din naivitate si credulitate. Vreau sa plang pentru toate filmele ori melodiile emotionante pe care le-am vazut ori auzit vreodata.

Vreau sa plang de bucurie caci e luna decembrie, luna dedicata zambetelor, copiilor si cadourilor, luna ce imi place sa o denumesc totodata luna surprizelor. 
Vreau sa plang gandindu-ma la tine, suflet singur, ce-ti doresti in viata o farama de iubire.

Si dorinta-mi devine realitate. A reusit! O lacrima imi umezeste obrazul cu o licarire de cristal si alearga spre buzele incinse unde se stinge, si stiu ca-i de la tine mesaj de "Numai bine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri