vineri, 31 decembrie 2010

Happy New Year!

Inca un an s-a dus si face loc altuia, poate cu mai mult noroc si mai multa deschidere de minte.
Un an in care multe din vise ni s-au naruit, dar si cu altele ce s-au implinit, cu asteptari mari si realizari putine, cu dorinte de mai bine... 

A venit momentul sa ma gandesc si eu la anul ce azi, 31 decembrie 2010, il inchei, dorindu-mi tot mai bine. Pentru mine, a fost un an de multe realizari, de implinire sufleteasca si profesionala, un an in care am invatat multe tocmai din greselile mele, un an in care am invatat sa pretuiesc mai mult pe cei din jurul meu, dar si pe mine. 12 luni ce au avut fiecare o insemnatate aparte, avandu-va pe voi aproape!

E momentul in care mi-as dori sa pot spune numai lucruri bune si asa voi face, desi va marturisesc, despre altceva vroiam sa scriu, dar o las pentru la anul...
As vrea ca pentru fiecare dintre voi sa fi fost un an pe atat de bun pe cat vi l-ati inchipuit la finalul anului trecut, ori macar pe jumatate, si sa reusiti sa va bucurati de fiecare particica din succesul vostru.

Inchei prin a va dori tuturor sa aveti un an nou cu multe impliniri, cu sanatate si noroc, cu bani cat sa nu duceti grija zilei de maine, cu multa iubire si cu tot ce poate viata sa va ofere mai frumos! Si nu in ultimul rand, o petrecere de Revelion deosebita in compania celor mai dragi persoane! La Multi Ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri