joi, 9 decembrie 2010

Nu-mi place...

Lovita zi de zi de realitatea crunta m-am hotarat sa pun pe hartie lucrurile ce ma deranjeaza, sub titlul simplu "nu-mi place". Fara prea multe alte cuvinte, metafore, arhaisme sau neologisme, atat in limbaj cat si in gandire, incep:
  • nu-mi place ca lumea e din ce in ce mai trista, iar zambetul e tot mai scump;
  • nu-mi place ca natura moare sub ochii nostri, iar noi nu facem nimic in acest sens, ba din contra;
  • nu-mi place ca ai nostri copii sufera tot mai multi de diverse maladii, ori de pe urma sistemului sanitar, educational ori politic al acestei tari;
  • nu-mi place ca toti se panicheaza la ziua de azi si nu mai vad progresul zilei de maine;
  • nu-mi place sistemul romanesc, de "pile" si spagi, totdeauna mascate, dar foarte evidente;
  • nu-mi plac medicii care nu isi dau interesul in meseria pe care si-au ales-o;
  • nu-mi place ca tinerii urmeaza cu totul alte profesii decat ar fi visat;
  • nu-mi place ca marile personalitati sunt uitate si ca sunt promovate fetele cu sanii mari si fara creier.
Si sunt atatea ce nu-mi plac, dar pun un punct, sau poate trei, cu gandul ca ceva se va schimba, si-mi va placea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri