joi, 9 decembrie 2010

Admiratia - respectul vremurilor trecute

Recunosc, nu mi-a venit ideea brusc si spontan asupra acestui subiect. L-am observat, culmea, pe profilul unui baiat, pe un site de socializare.
E drept, nu erau decat vreo doua fraze, care nu mi-au spus prea multe, sau cel putin nu pe cat as vrea eu sa spun sau la cate ma gandesc spunand acest cuvant, "ADMIRATIE".

Admiratia, in opinia mea, e un cumul de mai multi factori cum ar fi respectul si onoarea, consider ca persoana pe care o admir e un exemplu bun de urmat.
E adevarat ca admiram diverse personalitati, medici, artisti, dansatori, preoti, sportivi, dar cati dintre ei merita cu adevarat admiratia noastra?
Tocmai de aceea cel mai mult ii admiram pe parinti, modelul cel mai aproape pe care fiecare dintre noi il urmeaza.

In final, citez tocmai pe cel care m-a inspirat pentru acest post, iar voua va doresc, cum imi doresc si mie, sa aveti cat mai multe persoane in jurul vostru pe care sa le admirati si sa le urmati!

"Admiratia este una din formele bunatatii si simpatiei omenesti. Cea mai aleasa poate, fiind cea mai fecunda. Vai de tineretea care nu stie sa admire! Din sufletul ei avar, uscat ca piatra, nu va rasari nimic."

DEX
"ADMIRÁȚIE, admirații, s. f. Sentiment de încântare, de stimă, de apreciere etc. față de cineva sau de ceva;"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri