luni, 22 martie 2010

Despre nesimtire

Stiu voi ataca un subiect destul de vast, un element de care nu va scapa lumea intreaga ,nu doar Romanica noastra draga si iubita. Nu vreau sa bat campii, vreau doar sa ma adresez voua, animale bipede cu sentimente de autoritate si de lideri. Chiar te crezi interesant cand scoti, pe cea pe care tu o numesti gura, acele cuvinte doveditoare de putere si virilitate?! Crede-ma ca nu esti nici interesant si cu atat mai putin inteligent. Ce ai spune de am avea o discutie despre ultima carte pe care ai citit-o. Scuza-ma, uit mereu ca nu ai timp! Culmea e ca ultima carte pe care eu am citit-o se numeste "Ghidul nesimtitului". Interesant, nu?! Zic eu ca ar trebui sa o rasfoiesti putin (dat fiind faptul ca nu ai timp sa o citesti in intregime), insa atentie, nu are nici imagini si nici pictoriale cu femei dezbracate. Oricum cred ca iti va placea foarte mult, e ca un tablou ce te intruchipeaza ,din cuvinte, perfect! Radu Paraschivescu te descrie in cel mai mic detaliu, ca si cum te-ar sti de o viata. Bine, ca tu ne poti demonstra 100% ca ne inselam, ca nu stim nici macar 1% din tot ce poti tu spune, gandi ori face. Toate expresiile tale sunt citate ale scriitorilor celebri, rime ale unor poeti de real interes. 
Asa mi se intampla cand observ specimene lipsite de orice urma de educatie si bun simt, o iau razna, izbucnesc si uit adevaratul scop pentru care am inceput discursul. Cert e ca nesimtirea isi are locul oriunde in lumea asta, dai peste ea oriunde: la magazin, pe strada, in mijloacele de transport in comun, la sala, la serviciu, la cafenea, in parc, in locurile de joaca pentru copii, in parcul de distractii, la zoo, s.a.m.d.
 Va las pe voi sa continuati subiectul... eu am ramas FARA CUVINTE! 


6 comentarii:

  1. Bine ca am intrat mai intai pe blogul tau, ca si eu am vrut sa scriu (nu chiar la fel) despre acest subiect.Uite, tu ai o varsta, Eu alta,imi place mult de tine ca citesti(am mai spus asta , sti bine Tu).Nu vreau sa ma laud (chiar deloc)dar pana acum am citit peste 150 de carti(poate ca multi zic ca ma laud, putin imi pasa ce cred)pe care le si am , iar altele sunt inca neatise......interesant este ca in ziua de azi foarte putin mai citesc, mai ales tineretul (nu toti, dar 99% cu siguranta), pt ei PC-ul este la putere, socoteste, face referate si tot ce vrea gaseste pe net, mai grav este cand se va duce la un interviu si nu stie sa scoata doua vorbe
    “”pe cea pe care tu o numesti gura”” exact cum spui Tu. Unii dintre ei se cred atat de inteligenti si de “virili” ca nu le mai ajungi la nas nici cu prajina.........dar sti ce este interesant mai Julia ???? Mie, unul, imi este teama, sincer, de ce oare culege din societate (anumite “personalitati”)doar ce este rau????......hai ca ma retrag si eu , ca cine stie pe cine mai supar pe aici, sti bine ca : adevarul doare .

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim4/18/2010

    Scriu iarasi dar atunci cand adevarul doare si trebuie sa nu stie lumea ca am dreptate Dl Costi aproba doar cei convine lui. De ce domnule nu deschizi un subiect despre lasitate sau asumarea responsabilitatii? Sau despre originalitate si personalitate? Toata lumea se agita ca nu-mi scriu numele dar daca pentru voi conteaza ca ma cheama gheorghita, vasilica,ionica sau altfel inseamna ca pe acest blog tot ce conteaza este sa intram cum buletinul in mana si mai putin conteaza parerea fiecaruia despre subiect. Cineva ma acuza ca nu am inventat eu iubirea, altcineva ca am venit sa critic, altul ca e mai usor sa lovesc. Istetilor nu am criticat pe nimeni si sa nu credeti ca daia nu-mi scriu numele. Cu nume sau fara nu o sa-mi schimb parerea iar Dl Costi tot atat de las este si nu va recunoaste ca a copiat de pe alt site ceea ce a scris acolo tot nu-mi va aproba mesajul asa cum nu le-a aprobat nici pe celelalte scrise inaintea la asta si tot dupa fustele muierilor se va ascunde pentru ca ele cred gogosile lui umflate cu minciuni ca sunt cuvintele lui. Oare nu va intrebati daca spuneti ca am venit sa atac de ce nu mai zic nimic? E greu sa va dati seama ca nu-mi aproba mesajele care ii scot in lumina minciunile. Poate nici macar nu m-as fi agitat atat daca avea bunul simt sa recunoasca ca acele cuvinte sunt ale mele si nu ale lui. Dar cand face pe dansul ca a debitat el astfel de cuvinte cand el nici macar nu scrie corect gramatical dupa cum bine vede toata lumea se plange la voi iar voi va legati de anonimatul meu ca sa distrageti atentia de la prostia altora. Halal blog. Halal blogeri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga "Anonim", te rog sa nu transformi blogul meu scena pentru o piesa de teatru... Daca ai ceva cu "Dl. Costi", am sa te rog sa i-o spui chiar dansului. Apoi, probabil ca ai citit si comment-ul meu la subiectul lui despre anonimi, si in caz ca nu ti-ai dat seama, vorbeam la general, caci si eu am primit "observatii" de la anumiti.
    Eu vorbesc de obicei cu persoane, cu oameni carora le stiu identitatea, si poate ca da, era mai usor sa pui un nume fals decat sa te lasi ascuns.
    Sunt curioasa asupra blogului tau, daca poti sa imi lasi un mesaj, cumva, cu adresa.
    Si inca ceva... eu am vazut comentarii la anumite postari pe blogul lui Costi care sunt acceptate, nu stiu daca e vorba tot despre tine. Multumesc!

    (cand toate lucrurile acestea se vor lamuri voi sterge aceste 2 comentarii)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim4/18/2010

    Acest mesaj i-a fost trimis si domnului in cauza dar pt ca e prea las nu l-a postat asa cum nu a postat nici alte doua mesaje anterioare,unul in care raspundeam lu' aia care zice ca nu am inventat iubirea si alt raspuns pt tine . Nu vreau sa transform blogul tau in scena pentru ca asta chiar arata a blog fata de plagiatul celuilalt. Dar doar in felul asta puteai citi ce am scris ca el se ascunde in continuare dar deschide subiecte despre anonimi. Vai tie dl Costi. Dupa cum spui chiar tu in inceputut descrierii tale "Ce ascunde acest blog? Ce fatza? Nu cred ca are vreo importanta, ci mai degraba modul de a gandi" blogul tau putea sa se numeasca chiar anonim, crezi ca nu ar mai fi scris nimeni daca subiectele sunt interesante si captivante? Nu are importanta numele iar daca vrei pot sa-ti spun dar nu schimba cu nimic problema. Iar cuvintele scrise de el nu sunt luate de pe un blog ci de pe un forum .

    RăspundețiȘtergere
  5. Din nou sunt implicata intr-o problema ce nu ma priveste. Oricum, multumesc pentru apreciere.
    Legat de descrierea mea nu tin sa promovez o fatza ci mai degraba un mod de gandire, in schimb nu imi ascund identitatea... Si apoi de ce ar fi trebuit sa citesc tocmai eu sau mai ales eu ce i-ai scris lui Costi?
    Sa fiu sincera mi-ai starnit interesul, as vrea sa stiu despre ce site e vorba sau cum pot lua legatura cu tine (afara de acest blog)?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim4/19/2010

    Complimentul despre blog e chiar sincer. Stiu sa apreciez ceea ce merita a fi apreciat.Nimeni nu stie ca identitatea ta e cea reala. Daca eu iti spun ca sunt Vasile ma crezi? Sau imi schimba cu ceva modul de gandire? Pentru ca am vazut pe "blogul" lui blogul tau si erai una din cele care a criticat anonimatul.Pe celelalte nu am cum sa le contactez pt ca le-as fi raspuns personal daca dansul nu imi publica mesajele. Nu stiam ca pe un blog se aproba doar laudele. Daca vrei sa vezi cat de original este Dl Costi care a citit cartile de joc probabil dupa cum se exprima si scrie, intra pe roportal si te vei convinge ca nu mint.

    RăspundețiȘtergere

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri