joi, 11 martie 2010

Martie

A inceput martie... de vreo jumatate de luna. M-am tot gandit despre ce sa va mai scriu si cum si cand... n-am ajuns la un consens, asa ca mi-a dat o mana de ajutor vremea, codul galben si ninsoarea de azi. Dar nu a fost singurul lucru care mi-a dat un impuls, m-au mai ajutat si vrajitoarele de la Cotroceni si flacara violet... Am scris cateva versuri, chestie de care ma voi ocupa de acum incolo, mai cu precadere decat de "povesteala", despre vreme si alte cele va las sa le cititi si sper, ca de obicei, sa aveti un zambet in coltul gurii odata cu parcurgerea lor.

Iarna lui martie

Si cand zici ca soarele
Isi arata razele,
Ca va fi vreme frumoasa,
Si bucurie in casa,

Nemiloasa vreme rea
Isi arata iar figura,
Si mai da doua ninsori
Pana pe la sarbatori.

Strazile sunt iar curate,
Parca putin inundate,
Degeaba incerci sa treci,
Daca nu alergi, te-neci.

Trotuare necuratate,
Tot e alb, vezi de departe.
Echilibru nu mai ai,
Nici pe spate daca stai.

Acum ninge, acum ploua,
Acum picura cu roua,
Stelute din cer picate,
Eu m-am cam saturat, frate!
 
Martie e la jumate,
Si troienele cat sapte,
Si in loc de ghiocei,
Un buchet de -3.

Termometre inghetate,
Zambilute tremurate,
Dor imi e de primavara!
Nu mai vine, Doamne, iara?!




Oda ghicitoarelor


Ma numesc Mama Omida
Si cam umblu cu minciuna
Iti rezolv orice problema
Tot inclus pe o gaina.

Si din palma sa-ti ghicesc
Si in stele eu citesc
Si in zatul de cafea
Orice soarta ai avea.

Orice soarta vei avea
Fie ea buna ori rea
Ti-o ghicesc, ca nu e bai,
Pe o suta de parai.



Hai sa nu inchei chiar asa si sa spun si eu, chiar daca ceva mai tarziu, LA MULTI ANI tuturor femeilor, dar si barbatilor, va doresc tuturor o primavara frumoasa, insorita, reusita si extrem de productiva!




Un comentariu:

  1. Cred ca ti-ai gresit cariera mai Julia, dar nu-i tarziu nici acuma pt a te duce pe o insula pustie(sa ma iei cu tine, sa nu ma uiti) si sa incepi sa scri poezi, iar cu ghicitul, deja vad ca le ai, dar numai pe bani vrei? in natura nu se poate?

    RăspundețiȘtergere

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri