marți, 24 septembrie 2013

I think I'm in love

In sfarsit pot spune asta! Incep sa iubesc!!!

De mult imi doream sa mai simt fluturasii aceia in stomac in momentul in care ma gandesc la el, cand ma saruta ori cand pur si simplu se uita in ochii mei. De mult imi doream sa imi fie dor de el, chiar daca nu l-am mai vazut decat de cateva ore. Abia asteptam momentul in care sa ii spun lui ca este minunea mea, omul pe care l-am asteptat atata timp. Si ai aparut!

Si da, am prins aripi, simt ca pot iubi din nou, si asta doar datorita tie, datorita felului tau de a-mi vorbi, de a ma privi, de a ma atinge si de a ma intelege. Tu esti minunea mea!

E devreme sa ma pronunt ca iubesc totusi, insa simt ca asta e calea, pe aici e drumul bun pe care trebuie sa continui, si mai ales, alaturi de tine!

Sunt fericita si implinita, insa, mai mult de atat sunt linistita si impacata cu mine si tot ce pot sa fac acum e sa iti multumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri