joi, 5 septembrie 2013

E toamna-n sufletul meu...

1.33 - atat indica ceasul meu acum. Da, e dimineata si eu, ca un ritual deja, sunt tot aici, pe internet blocata, facand nici eu nu stiu ce.

Au trecut niste date importante si nu aveam cum sa nu vorbesc cate putin despre ele. Pentru cei ce nu stiti si nu ati aflat, pe data de 31 august este ziua Limbii Romane. Ei bine, da! In februarie a.c. a fost "proclamata" ziua limbii romane. Sper ca ati tinut cont de ea si ati avut grija ca virgulele, punctuletele, cratimele sa fie puse corect la locul lor, si, mai ales, ca verbele sa fie acordate, evident, cu subiectul! Nu voi face lectie de gramatica, ortografie ori nu voi incepe cu prelegeri, insa sper totusi intr-o imbunatatire a calitatii bietei limbi. Citisem la un moment dat o chestie ce mi-a placut mult (nu pot rezista sa nu v-o spun si voua!) ce zicea cam asa: "Dragii mei, nu vreau sa par usoara, dar va rog folositi-ma oricand vreti. Cu drag Gramatica." 

Stiu ca sunteti si voi satui de "copii" in loc de "copiii", de "sau" in loc de "s-au", de "mam" in loc de "m-am"... si exemplele pot continua. Iar cei care spun ca se accepta greselile de genul pe facebook ori prin alte medii online, eu spun clar si raspicat ca NU! Nu exista scuza pentru a scrie incorect gramatical. Exista doar prostie si indobitocire! 

Nu vreau sa mai continui pe subiectul asta, as putea vorbi la infinit, de altfel, insa nu imi face nici cea mai mica placere, cu atat mai putin cu cat stiu ca putini (chiar deloc) nu vor lua in calcul ceea ce scriu.


In alta ordine de idei, nu stiu daca sunt trista ori fericita, caci... A VENIT TOAMNA!
Da, cu tot ce inseamna ea... zile mai scurte, nopti racoroase, frunze caramizii, ploi marunte si dese... Pe langa asta a adus si astenia de toamna ce isi face de cap in corpul unora. Si asta nu e tot... toamna mai aduce cu ea si melancolie, regrete, pareri de rau, amintiri, dorinte... 


Hmm, deja ti-au trecut cateva prin minte, sunt convinsa! Si eu stau deseori si ma gandesc la un bilant a verii ce tocmai s-a incheiat. Sper ca totul sa evolueze (evident, spre bine). 
Sunt multumita cu tot ce am facut vara asta, insa un regret tot ramane in adancul inimii mele... Am uitat cum e sa iubesti, cu inima si sufletul, dar si cu trupul. Sa fiu alaturi de un EL care sa profite de toate atingerile mele si de toata atentia mea. Insa cred ca timpul nu e pierdut... vara s-a terminat, insa ne asteapta o toamna spectaculoasa, cu siguranta!

Sa aveti o toamna pe sufletul vostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri