vineri, 8 aprilie 2011

Distractiv, interesant, extraordinar... de NASOL

Aceasta postare e cu totul altceva fata de ce am scris pana acum. Este si va fi singura postare de gen de pe acest blog, sperand ca nu va mai fi nevoie sa fac o astfel de precizare.

Am primit de-a lungul acestui mic anisor multe aprecieri sau deprecieri legate de ceea ce scriu. Am primit idei, sfaturi, pareri si cuvinte de lauda. Le-am primit pe toate cu inima deschisa, caci de la toti am de invatat cate ceva. Insa, poate gresesc eu, atunci cand critici cred ca ar trebui sa dai si o motivatie, si poate chiar si o idee despre ce s-ar putea imbunatati. Si nu spun asta doar legat de blogul meu, ci si in viata noastra de zi cu zi. 
De cate ori nu criticam, aruncam injurii si cuvinte urate fara nici o explicatie?! 

De ce spun toate astea?! Am constatat ca o persoana care citeste acest blog, cu o frecventa destul de mare incat sa afle despre toate post-urile noi, apreciaza toate acestea ca fiind "nasoale". Nu ma deranjeaza! Daca m-ar deranja as scoate acea apreciere si le-as lasa doar pe cele de bine. 
 
Vreau sa iti multumesc, draga cititor de Bucuresti, pentru interesul tau, pentru pasiunea cu care citesti fiecare cuvintel, sau poate nu. De fapt, va multumesc tuturor! Insa rugamintea mea e ca atunci cand faceti o apreciere sa o motivati, sa o comentati, sa ma ajutati sa fac acest blog locul unde va intoarceti intotdeauna cu placere. Iar daca e vorba de rautate, pastrati-o pentru altii, sunt imuna! 
Si vreau sa cred, draga om de capitala, ca in cazul tau nu e vorba de rautate, invidie sau orice alt sentiment malefic caci nu vreau sa imi intaresc si mai tare convingerea mea legata de capitala si "capitalisti"!

Va imbratisez sufletul si va sarut inimile! Numai bine!

Un comentariu:

  1. sorin " chelutzu "4/09/2011

    buna julia.... bine scris ..bine tintit... intotdeauna ai avut stil... felicitari pentru blog.. este super.. atingi sufletul celor ce il citesc ... sunt lucruri si teme pe care le comentezi intr-un mod foarte profesionist... semneaza acest comment CHELUTZU din Ploiesti

    RăspundețiȘtergere

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri