luni, 4 aprilie 2011

N-am timp!!!

De aici incepe totul... Trezit de dimineata, mergi la serviciu, alergi in stanga si-n dreapta, iar seara nu stii cum sa pui mai repede capul pe perna pentru ca a doua zi sa o iei de la capat. Era vitezei si a lucrurilor facute in graba. 

Nu mai avem timp sa observam detaliile, lucrurile marunte. Nu mai avem timp de altii, dar nici de noi, nu mai avem timp sa dam atentie copiilor, atat ai nostri cat si ai celorlalti, nu avem timp sa ne analizam sentimentele si sa le ascultam, nu avem timp sa zambim celor din jurul nostru, sa visam, dar nici sa ajutam. Nu avem timp sa ascultam pe altii, dar nici pe noi, nu avem timp... Nu mai avem timp de nimic si ce pacat... 
Daca am avea am zambi mai des, am vorbi mai frumos si mai calm, am asculta si ne-am imbogati orizontul... Daca... dar cum toate sunt date pe repede inainte, ca intr-o caseta prost inregistrata, la fel suna si viata noastra: stearsa, zgariata, ragusita si pe alocuri blurata. 

Mergem dezorientati intr-un cross al intereselor si al banilor, alergand dupa nici noi nu stim ce, cautand sa ne afirmam punctul de vedere spunand intotdeauna "Stiu eu! Asculta-ma pe mine!", cand de fapt, poate, nici nu avem habar... Cautam succesul imediat si nu pe cel lucrat, studiat sau gandit in prealabil. 

Nu, nu avem timp! Suntem intr-o societate in care timpul e limitat, insa, cum spunea un citat, nu avem mai putin timp decat Einstein, Lev Tolstoi, Leonardo da Vinci si multi altii care au avut.... Au avut timp pentru contemplare, pentru visare, pentru iubire... 
Caci da, nu mai avem timp nici sa iubim, nici pe noi si nici pe altii. Nu mai iubim din inima si suflet, iubim pe fuga, iubim doar de frica de a nu fi singuri, cand de fapt chiar suntem.... 

Mi-ar place sa avem timp... de dragoste, de copii, de citit, de plimbari interminabile, de vacante, de iesiri, sa avem timp de toate... dar mai ales de toti...  Dar sunt atatia care au, au timp dar le lipseste cheful, dar asta e o noua poveste, un nou capitol la care va las pe voi sa va faceti timp pentru a-l dezvolta...

S-aveti timp sa faceti tot ce-n viata asta va place...

Un comentariu:

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri