miercuri, 19 iunie 2013

Te vreau cand nu te am, te alung cand esti al meu

Poate ca ti s-a intamplat si tie sa intri intr-o stare meditativa legata de viata in doi, de ce visezi si ce se va intampla in realitate, asteptari si crudul adevar. 

Mi se intampla sa imi doresc acea poveste de dragoste unde totul este perfect, lumea este prea nesemnificativa pentru noi, unde iubirea noastra invinge totul, copiii nostri sunt cei mai cuminti si ascultatori iar batranetea ne este promisa a fi una linistita si fericita. 
Mi se intampla sa am momente in care doar ideea casatoriei sa ma sperie, sa ma ingrozeasca, sa ma faca sa ma intreb daca eu pentru asta sunt croita. 

Si cred si eu ca barbatii cred ca, noi, femeile, suntem de neinteles. Eu, clar, sunt! Am avut momente cand eram atat de aproape de a face marele pas, insa doar inchipuirea momentelor ce vor urma dupa frumoasa petrecere ma ingrozeau. 
Acum imi doresc tot mai mult o familie... Am ajuns din nou in acelasi punct si cred tot mai mult ca mereu vom vrea exact ceea ce nu avem. Avem bani, vrem dragoste, avem dragoste, vrem copii, avem copii, vrem liniste, avem liniste, vrem calatorii... si lista poate continua.

Si imi doresc un suflet curat si sincer, care sa ma poarte pe aripile iubirii, sa imi arate rasaritul fericirii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri