miercuri, 12 iunie 2013

Aceeasi EU

Am adunat in mine multe... amintiri, tristeti, bucurii, dezamagiri, succese, realizari, deziluzii, lipsuri, vorbe... Toate s-au strans in suflet si nu le pot da afara sub nici un chip. Pastrez aceeasi fata impersonala, fara pic de emotie, doar cu multa indiferenta aparenta.

S-au adunat multe vise ce niciodata nu s-au realizat si cu cat trece timpul cu atat mai mult imi par de neajuns. 
S-au adunat iubiri ce nu m-au implinit, ce nu mi-au umplut golul intr-atat cat sa nu-i mai simt lipsa. 
S-au adunat seri cu lacrimi pe obraji, gandindu-ma la tine, la vocea ta si la promisiunile tale. 
S-au adunat veri in care admiram cuplurile indragostite. 
S-au adunat ani in care suferinta si dragostea s-au luat la intrecere in inima mea, fiecare castigand primul loc in nenumarate randuri. 

S-au adunat toate povestile si rezultatul e doar unul singur: EU. Eu cea de azi, cea de acum, cea de aici. Eu cea care vrea sa fie tot mai mult cea de dinainte. 

S-au adunat toate si inca se vor mai aduna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri