sâmbătă, 11 februarie 2012

De ce nu exista barbatul perfect?

Gresit! El exista si sa nu indrazniti sa ma contraziceti, pentru ca el exista iar eu l-am intalnit. Partial, ce-i drept, dar asta m-a facut sa cred ca el exista. Singura problema ar fi ca harta ADN-ului ii este impartita in mai multe specimene. De aici inainte pot fi acuzata de carente in romantism.Barbatul perfect pe care-l cunosc eu exista pentru ca eu am ales sa ma dedic arheologiei iubirii si sa il caut in locuri de mult uitate, Am renuntat sa stau si sa il astept sa vina calare pe un cal alb, si pentru simplul fapt ca in ziua de azi, cu siguranta, nu prea mai exista multi barbati care sa stie sa calareasca.
Stiu cum sa conduca teribilist o masina, ar putea sa retina cu ce crema de seara ma dau si, probabil, ar reusi sa ma faca sa inteleg ce inseamna un offside, dar in nici un caz nu au cum sa isi mai faca aparitia calare. In schimb, am descoperit ca fiecare dintre barbatii acestei lumi au ascunse in ei multe dintre calitatile pe care mi le doresc. Din pacate, nu pe toate, de aceea a trebuit sa-l reconstituiesc pe barbatul meu perfect din bucatele gasite in cei cu care m-am intalnit.

"Lovebuzz.ro" - Iulia Verdesz

2 comentarii:

  1. E atat de simplu! Si totusi, voi, ca femei, traiti conduse de constiinta. Admitem ca barbatul perfect NU exista si nici nu incercam sa-l compunem. In cel mai bun caz gasiti barbatul aproape perfect sau, in cele mai multe cazuri, unul cu potential, si incercati, pe cat puteti, sa-i schimbati acele obiceiuri pe care voi i le considerati defecte.
    Aici intervine vesnica intrebare din partea partii “adverse” : De ce vrei sa devin altul decat cel de care te-ai indragostit “la inceput”?
    Raspuns: Pentru ca femeile sunt atrase de ceva ce puteti modela dupa bunul plac si gust…Pentru ca vreti sa fiti mandre ca voi l-am facut mai bun decat era, chiar daca era foarte bun si inainte!…Pentru ca daca ar exista barbatul perfect intr-unul singur, nu compus din mai multi, atunci, dragile mele, nu v-ar place. Pentru ca ar fi plictisitor sa fie….perfect….cel putin, nu de la inceput :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tu ai sa gasesti, barbatul perfect, atunci o sa gasesc si eu femeia perfecta.

    RăspundețiȘtergere

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri