luni, 24 ianuarie 2011

Fericita... ca asa vreau eu!

Este mesajul ce imi inunda creierul de cateva saptamani incoace. Este autosugestie, egoism, adevar, minciuna sau cum vreti voi sa ii spuneti, dar asta simt!

Cautam mereu diverse motive pentru a fi fericiti, asteptam evenimente ori lucruri pentru a putea spune ca suntem fericiti insa nu cautam niciodata ceea ce avem deja. E adevarat! Si eu am teluri, am planuri, am vise... insa nu inseamna ca nu pot fi fericita. Cum? Analizez ce am si ma bucur de orice lucru. De exemplu sunt fericita ca parintii si toata familia imi e alaturi si ma sprijina in orice, pentru ca am toate simturile, pentru ca am un serviciu si un colectiv de milioane, pentru ca e un suflet care se gandeste la mine, pentru ca afara ninge, pentru ca ies cu prietenii, pentru ca am prieteni, pentru ca sunt eu si nimeni altcineva!

Cineva ma intreba la un moment dat "Tu si restul lumii sau noi toti?". Ei bine, EU si restul lumii, desi par egoista. Cred ca toti ne gandim in primul rand la buna starea noastra dupa care a celorlalti. Ca ne pasa de cei din jur e partea a doua, plan secund. 
 
Imi place sa cred despre mine ca sunt o fata ca oricare alta, cu bune si cu rele, dar care indrazneste mai mult decat altii. O fata care iubeste cu inima si sufletul, care simte! 

Sa fiu sincera vroiam sa va vorbesc despre mine, despre cum sunt eu in viata mea de zi cu zi, pentru ca poate  desi multi v-ati facut deja o parere din ce ati citit pana acum, ati vrea sa aflati despre mine prin mine, ori altfel spus cum gandesc eu despre mine... Dar voi lasa acest subiect pentru urmatoarea postare, ce sper ca nu va intarzia sa apara!

 
Revenind... fericirea ne-o inducem! N-o mai astepta...cand te vei casatori, cand vei avea primul copil, al doilea... cand o sa intre copilul la facultate ori cand voi iesi la pensie... Fericirea e acum! 

Fii fericit, zambeste si vei simti cum lumea se schimba in jurul tau!

Cu drag, 
O fata imperfect de fericita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri