marți, 18 ianuarie 2011

O zi perfecta pentru o femeie imperfecta

Da! Ma consider imperfecta din toate punctele de vedere si ma bucur de acest lucru de fiecare data cu orice ocazie!
Pentru ca reactionez in moduri neasteptate, pentru ca fac lucruri neasteptate, pentru ca ma bucur pentru lucruri marunte, pentru ca plang din orice "rahat", pentru ca iubesc desi inima mi-a fost ranita de atatea ori, pentru ca iert chiar daca ma doare, pentru ca... Pentru toate motivele din lumea asta sunt imperfecta!

Dar ziua mea a fost perfecta, condimentata cu multe urari de bine, cu flori si zambete, cu dragoste si respect!
O zi speciala in care am fost regina, in care m-am bucurat de toti si toate, in care tristetea nu a avut ce cauta pe fata mea. A fost o zi splendida! A fost ziua mea!

Nu am uitat insa ca pe 12 ianuarie, acum 12 luni a luat fiinta acest blog, unde v-am impartasit bucuriile si tristetile mele, unde mi-am zis oful si unde am ras alaturi de voi! Chiar in 12 ianuarie seara, intr-o camera de hotel, departe de casa eram cu gandul la cititorii mei, si am scris... Sper ca voi publica cat de curand gandurile mele aici...

Va doresc voua ce imi doresc mie si un pic mai mult, va doresc multi ani de fericire si de multa iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri