marți, 8 martie 2011

You're beautiful...

Cu o mica intarziere, dar cu mare nerabdare, am ajuns acasa, pentru a va scrie cateva randuri, cateva ganduri si bineinteles urarile mele de bine.

Stau in pat de cateva minute si ma gandesc la ziua ce tocmai se incheie. O zi in care toate femeile au fost venerate, in care s-au simtit regine si in care toata atentia a cazut asupra lor. O zi in care s-au simtit asa cum sunt! Frumoase, delicate, respectate, dulci, puternice, vesele, iubite, unice! Astea sunt si vor fi intotdeauna femeile, oricat am vrea sa ascundem acest fapt si oricat am vrea sa ne masculinizam. Suntem si vom fi vesnic aceleasi fiinte sensibile, aceleasi ce vor plange din orice prostie, aceleasi ce isi vor mangaia copiii si isi vor venera barbatii, aceleasi ce va vor iubi si va vor rasfata! 

Astazi a fost ziua noastra, dar sa recunoastem ca mai mult a voastra, a celor din jurul nostru, care ne-ati admirat zambetele... multumirea de pe fata si caldura imbratisarilor v-au facut sa tresaltati de satisfactie! A fost o zi speciala pentru noi, cat si pentru voi!

Tu, femeie, sper ca ai avut o zi magica, cu multe flori si zambete, cu multe urari de bine si clipe de neuitat! Iti doresc si eu, ca multi altii, sa fii puternica, dar totusi sensibila, curajoasa, dar delicata, vesela, dar nu ironica, frumoasa, dar nu vulgara! Iti doresc sa fii tu, cea mai minunata fiinta a acestei lumi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri