joi, 24 martie 2011

Ma marit!

Sau cel putin asa zice o vorba din batrani atunci cand o fata cade... E clar ca nu se aplica si in cazul meu, eu fiind o maestra in arta cazaturilor. Si nu o zic intamplator... 

Dupa ce ieri am avut un mic incident, subestimand o groapa, astazi am repetat figura... ambele acelasi efect, iar rezultatul vi-l puteti imagina: doi genunchi vineti plus o palma zdrelita. O minunatie! Arta pura! 
Am decis sa vorbesc mai putin "formal" azi pentru ca, sa fiu sincera, mi-e cam ciuda, desi fac haz de necaz. Incerc sa imi mentin spiritul autocritic si mai ales autoironic...

Pentru aceeia care sunt interesati de starea mea va linistesc, sunt bine, cu orgoliul putin sifonat, dar nimic de nereparat, iar pentru ceilalti... mai aveti sa ma suportati un pic...

Acum, revenind la inceputuri... zica-se ca ma marit... ieri am scapat... azi vad ca iar... si nu-mi ramane sa ma intreb... poate maine?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri