duminică, 20 februarie 2011

Cand totul in jur doare...

Au fost cateva luni din viata mea in care tot ce am facut a fost sa ma bucur, sa zambesc si sa cred din toata inima ca sunt cea mai fericita femeie din lume... si am fost! 

Incep sa cred tot mai mult ca atunci cand te decizi sa te implici intr-o relatie trebuie sa fii pregatit si pentru esec, pentru suferinta. Incep sa cred tot mai mult ca iubirea inseamna suferinta, lacrimi si durere.

Doare al naibii de tare si incerc sa imi gasesc de fiecare data puterea de a trece mai departe, de a iubi din nou, de a ma atasa... Dar e greu... 
Poate ca asta nu e cel mai plin de inspiratie moment al meu, poate ca nu transmit prea multe, dar sunt convinsa ca si voi ati trecut prin astea, ca v-a durut sau poate inca va doare. E legea firii si a omenirii... 

Regret atat de multe si de fapt nu regret nimic... Regret ca nu ajung sa ofer cat as putea oferi, dar nu regret momentele, iubirile, visele, iluziile, planurile, zambetele, cuvintele... Regret ca totul se termina inainte ca macar sa fi inceput... 

Nu vreau sa inchei intr-o nota trista, ba din contra, stiu ca sunt puternica, si voi asemenea, si ca uitarea ne va face durerea mai usoara. Stiu ca totul in lumea asta are o rezolvare, fie ca o gasim acum ori mai tarziu... Stiu ca persoanele ce m-au cunoscut imi vor fi intotdeauna aproape si ca ma apreciaza pentru ceea ce sunt, si nu pot decat sa le multumesc. 
As continua la infinit insa nu vreau sa intristez, asa ca inchei aici pe moment, dorindu-va o duminica excelenta si plina de dragoste!

2 comentarii:

  1. Anonim2/20/2011

    lasa draga k totul va fi bine.esti o invingatoare.ai trecut u peste lucruri mai rele.continua sa zimbesti.multa bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim2/21/2011

    imi pare foarte rau...voi fi alaturi de tine si nu te voi uita niciodata...ai grija de tine...iubirea secreta....

    RăspundețiȘtergere

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri