duminică, 27 februarie 2011

Apropo...

Imi amintesc tot felul de intamplari din viata mea, fericite sau din contra, amintiri ale unor persoane sau a unor fapte ce s-au intiparit atat in inima cat si in minte.

Cel mai mult insa ma afecteaza prezentul, clipa prin care tocmai trec, clipa ce imi determina in cel mai direct mod viitorul. As vrea sa imi pot controla gandurile, dar mai ales sentimentele. As vrea sa detin control asupra a tot ce se intampla cu mine ori care se rasfrange asupra mea. 

Imi aduc aminte de tine, imi aduc aminte de cuvintele tale, de zambetul si de privirea ta patrunzatoare, dar totodata pierduta... imi aduc aminte de parfumul tau si de imbratisarea ta puternica ce ma facea sa ma simt in siguranta. Te vad si acum cum vii langa mine si imi atingi buzele spunandu-mi "mi-a fost dor de tine"... 
Imagini placute care nu se vor termina vreodata, caci gandul meu zboara mereu catre tine, caci faptele tale continua sa fie aceleasi, pline de iubire si de pasiune, pline de sentimente frumoase... 

 
Confuza intr-o lume poate aberanta, incerc sa caut un punct de stabilitate, pe care credeam ca il gasisem nu cu mult timp in urma... 
Desi sunt singura, sunt cu tine, desi sunt libera, sunt cu tine, desi am dreptul, ma limitez, desi te vreau, nu te am... 
Sunt ganduri ce nu imi vor da pace si sunt fapte ce voi continua a face, sperand intr-un viitor mai bun, mai stralucitor, mai insorit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri