vineri, 16 iulie 2010

De azi incep EU!

Ai crezut ca treci prin viata mai usor
Daca faci din dragoste un joc 
Ai crezut ca poti plati cu un sarut
Si iata c-ai pierdut tot ce-ai avut

Madalina Manole             

Fericita... si cum altfel?! Un nou hop trecut cu succes, o noua etapa a vietii mele incepe AZI!
Dupa indragitii ani ai liceului, mai scriu un capitol din viata, scumpii ani ai studentiei...
Mandra de tot ce am realizat, dar totusi trista... ce repede s-au dus anii si ce mult imi vor lipsi: colegi, profesori, emotii... Toate mi-au ramas gravate in inima si imi spun ca acesta e doar inceputul.
Va veti intreba totusi, daca tot sunt atat de fericita, de ce am inceput cu acele versuri. Ei bine, din doua motive:
  • pentru ca Madalina Manole a fost artistul pe muzica caruia am crescut, pe care l-am indragit si inca o mai fac, pentru ca Madalina e unica, pentru ca Madalina e cu adevarat un ARTIST!
  • si pentru ca desi bucuria absolvirii imi inunda sufletul de bucurie, nu ma simt pe deplin implinita. Imi doresc mult mai mult de la viata, o viata in doi sau de ce nu chiar in trei, o viata in care tu si eu sa insemne o singura fiinta. Da... ceea ce imi lipseste e emotia dragostei.

Si de ce e atat de greu sa gasesti un suflet care sa iti impartaseasca intru totul sentimentele?!

Tot ce pot sa fac este sa rememorez clipele cele mai frumoase din viata mea, clipe pe care nimeni nu mi le va putea lua niciodata, pe care lacatul inimii le-a inchis pe vecie, pentru a alina si starni dorul si melancolia.

De azi incepe o noua viata, desi veche... De azi incep EU!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Melodia ta de suflet

Joc

Stiri